| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
brage Valp

Ble Medlem: May 19, 2006 Innlegg: 9
|
Skrevet: Lør 19 Des - 2009 21:31 Tittel: Årets Beagle i Østfold |
|
|
Beagleringen Østfold er en av de aller største lokalringene innenfor BR Norge. Aktiviteten blant medlemmene er stor, både på utstillinger, på sporprøver og på vanlige jaktprøver. I tillegg satser ringen på miljøskapende aktiviteter for hund og eier gjennom ringtrening og beagletreff.
På årsmøtet kåres "Årets Beagle" innenfor klassene utstilling, spor og jaktprøve. Til slutt kåres årets beste allroundhund, ÅRETS BEAGLE, der minst to av aktivitetene må telle med. På årsmøtet sist uke ble årets beagler for sesongen 2008/09 kåret. Disse ble:
Årets utstillingsbeagle: Njch Sjch Nuch NV-08 Kullskogens Stina(Kullskogens Anja-Røsholmhøgdas Balder) Eier: Hege og Pål A. Kullerud
Årets sporhund:D'Tiril av Elgberget(Kullskogens Stina-Bjørkalleens Sakke) Eier: Stig Vågen
Årets jaktbeagle: Kullskogens Snuppa(Kullskogens Anja-Røsholmhøgdas Balder) Eier:Hege og Pål A. Kullerud
ÅRETS BEAGLE: Kullskogens Snuppa
Vandrepremien for ÅRETS BEAGLE ble med dette vunnet til odel og eie av Hege og Pål A. Kullerud, som har vunnet denne tre ganger med tre forskjellige hunder, nemlig Ulvekets Belle, Kullskogens Stina og Kullskogens Snuppa.
Vi gratulerer alle med flott innsats! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bingo Erfaren

Ble Medlem: May 03, 2008 Innlegg: 165 Bosted: Åndalsnes
|
Skrevet: Lør 19 Des - 2009 21:43 Tittel: |
|
|
GRATULERER  |
|
| Til Toppen |
|
 |
taiko Ekspert

Ble Medlem: Jan 16, 2008 Innlegg: 548 Bosted: Vega
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Ruso Voksen

Ble Medlem: Jan 24, 2007 Innlegg: 77 Bosted: Ullerøy.(Sarpsborg).
|
Skrevet: Søn 20 Des - 2009 23:51 Tittel: |
|
|
| Gratulerer fra meg også. |
|
| Til Toppen |
|
 |
MacSkofs Erfaren

Ble Medlem: Sep 21, 2006 Innlegg: 171 Bosted: Lofoten
|
Skrevet: Man 21 Des - 2009 9:45 Tittel: |
|
|
Gratulasjoner til Pål Asbjørn og Hege fra oss i Nord
Topp innsats  _________________ Svein
www.macskofs.com
www.nnhk.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
sudremoen Voksen

Ble Medlem: Jun 14, 2009 Innlegg: 56 Bosted: Mandal
|
Skrevet: Ons 13 Jan - 2010 12:23 Tittel: |
|
|
ville bare slenge meg på i gratulasjonene her,både til familen Kullerud og til Stig Vågen.
Spesielt moro å se at Kullskogen får fram både fine hunder,og samtidig meget gode jakt hunder.
Elgberget planlegger kull på både Snuppa og Stina, så til de som ønsker seg en flott,og god jakthund kan jeg anbefale å kontakte Pål Asbjørn.
www.elgberget.com
Mvh
Espen Kerim |
|
| Til Toppen |
|
 |
Barholtet Erfaren

Ble Medlem: Nov 08, 2004 Innlegg: 273 Bosted: Askim
|
Skrevet: Tor 14 Jan - 2010 11:49 Tittel: |
|
|
Grattis Pål Asbjørn
De neste årene skal du få konkuranse når jeg får fart på PS Maja av Elgberget  _________________ Barholtet |
|
| Til Toppen |
|
 |
|