| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Tyrigubben Ekspert

Ble Medlem: Nov 08, 2004 Innlegg: 939 Bosted: Askim
|
Skrevet: Man 16 Nov - 2009 22:48 Tittel: Norske avelshannhunder. |
|
|
Hvor mange Bayass pr dags dato har etter seg i de to land, det veit jeg ikke med sikkerhet da jeg har solgt noen til Sverige, og noen av de svenske som er født der har havna i Norge.
Den hannhund jeg mener har Flest avkom etter seg som er jaktpremiert er NUch Røraskogens Tamarko. med 14 jaktpremierte etter seg, og tar jeg ikke feil er det på 172 avkom.
Int. Nord.Uch SoFINJch Børgebergs Mahjong med 11 jaktpremierte på i overkant 70 avkom i Norge.
NUch Røraskogens Be-Janko. har 10 jaktpremierte, på antall avkom veit jeg ikke.
Du har jo også hatt noen kanoner, hvordan ligger disse ann. |
|
| Til Toppen |
|
 |
taiko Ekspert

Ble Medlem: Jan 16, 2008 Innlegg: 548 Bosted: Vega
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Myrgubben Voksen

Ble Medlem: Nov 21, 2005 Innlegg: 116 Bosted: VENNESLA / KR sand
|
Skrevet: Ons 18 Nov - 2009 12:45 Tittel: |
|
|
Børjebergs Mahjong står oppført med 109 avkom på Dogweb
Mvh Dyrkamyra |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tyrigubben Ekspert

Ble Medlem: Nov 08, 2004 Innlegg: 939 Bosted: Askim
|
Skrevet: Fre 20 Nov - 2009 20:14 Tittel: |
|
|
Vi gratulerer Tyribergets Flekken med 2. Rå. Flekken er dermed det 12. avkommet etter Bayass som er jaktpremiert, han nermer seg med det stadig de beste.
Samtidig ønsker vi Roald og Flekken lykke til neste helg på SP. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Myrgubben Voksen

Ble Medlem: Nov 21, 2005 Innlegg: 116 Bosted: VENNESLA / KR sand
|
Skrevet: Man 23 Nov - 2009 10:18 Tittel: |
|
|
Amaritas Janus står oppført med 147 avkom. 8 jaktpremierte avkom, noen som vet om Janus har flere jaktpremierte avkom enn de 8  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tussa

Ble Medlem: Feb 10, 2010 Innlegg: 1 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: Ons 10 Feb - 2010 20:49 Tittel: Ønsker hannhund for parring av tispe til våren. |
|
|
Vi har ei flott tispe (6 år) med gode jakt egenskaper Vi ønsker å sette valper på henne til våren.
Vi bor i Vestfold, er det noen som har en fin hannhund ikke så langt unna, som er klar for et lite eventyr  |
|
| Til Toppen |
|
 |
taiko Ekspert

Ble Medlem: Jan 16, 2008 Innlegg: 548 Bosted: Vega
|
|
| Til Toppen |
|
 |
sudremoen Voksen

Ble Medlem: Jun 14, 2009 Innlegg: 56 Bosted: Mandal
|
Skrevet: Ons 10 Feb - 2010 23:19 Tittel: Re: Ønsker hannhund for parring av tispe til våren. |
|
|
| Tussa skrev: | Vi har ei flott tispe (6 år) med gode jakt egenskaper Vi ønsker å sette valper på henne til våren.
Vi bor i Vestfold, er det noen som har en fin hannhund ikke så langt unna, som er klar for et lite eventyr  |
.
Hei
Anbefaler dere å kontakte avlsrådet for beagle,så hjelper de dere med å plukke ut aktuele hannhunder.
http://www.avlsraadet-beagle.com/
om der ikke er hjelp og få der ville jeg prøvd her igjen,men anbefaler avlsrådet i første omgang |
|
| Til Toppen |
|
 |
samoht Unghund

Ble Medlem: Oct 19, 2006 Innlegg: 24 Bosted: Stavern
|
Skrevet: Fre 12 Feb - 2010 21:44 Tittel: |
|
|
| Det bor en dobbelchampion i Stavern som allerede har fått flere glimrende avkom. Sønnen som også bor i Stavern har også blitt veldig lovende... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|