Hei!
Jeg er i tenkeboksen om jeg skal få meg ny hund- og da beagle. Pr i dag har jeg 1 elghund på 4 år, 1 dachs på 12 og en hann beagle på 11 år.
Dessverre så ser det ut som Dach`sen (Buster) begynner å henge etter jaktmessig og beagle`n er 11 år- slik at jeg nå må begynne å tenke nytt i forhold til påkommende jaktår. Jeg har vært meget fornøyd med å ha beagle som jakthund; jeg har vurdert andre hunder etter denne, men kommet fram til at det er beagle jeg vil ha. Den jeg har nå overtok jeg som ett-åring og det gikk veldig bra.Hvis dere ikke har solgt denne ennå, ønsker jeg noen ord om hva dere har brukt den til og stammen, da jeg også ønsker å stille den på utstilling, men fortrinnsvis er det jakt og mye ut i skogen som er førstevalget.
Håper å høre fra dere.
Skrevet: Tir 02 Mar - 2010 14:59 Tittel: Re: Ung Beagle tispe til salgs
Hei,
Jeg lurer på om dere har solgt tispa ennå??
Jeg er en gutt som har jaktet med Dacsh i 15 år og har gjort det godt på drevprøver.
Men jeg har jaktet med en som har en beagle hanne i fem år. Og nå har jeg veldig lyst på ei beagle tispe som skal brukes på jakt og prøver..
Er hun ikke solgt ennå så hadde det vært fint om dere tar kontakt med meg.
Du kan ikke starte nye temaer Du kan ikke svare på temaer Du kan ikke endre dine egne innlegg Du kan ikke slette dine egne innlegg Du kan ikke delta i avstemninger